Przechowywanie danych – dlaczego warto zlecić to specjalistom?

[REKLAMA]

Rozwój technologii i cywilizacji powodują nieustanny pobór oraz przepływ informacji, włączając w to bardzo szczegółowe i wrażliwe dane. Ich bezpieczne przechowywanie to nie tylko bezpieczeństwo firmy, ale również jej prawny obowiązek. Samodzielne przechowywanie i archiwizacja dokumentów może przysporzyć ogrom dodatkowej pracy by ostatecznie okazać się nieefektywnym – dlatego warto rozważyć zatrudnienie specjalistów.

Wewnętrzne bezpieczeństwo dzięki zewnętrznej firmie

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na przechowywanie dokumentów w warunkach spełniających ustawowe wymogi ISO, prężnie rozwija się rynek rozwiązań outsourcingowych dla firm, których potrzeby archiwalne są na tyle duże aby wymagać współpracy z profesjonalistami. Narażenie na kradzieże i nielegalne wykorzystanie danych powoduje nieustanne zaostrzanie wymogów, którym przechowywanie akt podlega.

W wyniku takich działań prawnych, często nawet niewielkie przedsiębiorstwa zmuszone są otworzyć zupełnie osobną jednostkę wewnętrzna, której zadaniami będą poprawne przechowywanie i archiwizacja dokumentów firmy. Jednocześnie, w przypadku rozległych baz danych zawierających poufne informacje, archiwum staje się rozległym magazynem i produkuje koszty już na poziomie wynajęcia odpowiedniej przestrzeni.

Samodzielna archiwizacja to wiele pytań w sferze odpowiedniego przechowywania dokumentów. Ile lat należy przetrzymywać konkretne dane? W jakich warunkach powinny znajdować się magazyny archiwalne? Czy dokumentacja medyczna przechowywana na terenie firmy jest odpowiednio zabezpieczona przed dostępem osób trzecich? Szczegółowe odpowiedzi na te pytania znają profesjonaliści, jak Rhenus, którzy kompleksowo zajmują się pracami archiwalnymi.

Co oferuje współpraca z wyspecjalizowanym koncernem?

  • Dokładną znajomość aktualnego prawa i przestrzeganie restrykcyjnych procedur
  • Archiwizację w odpowiednich warunkach
  • Digitalizację
  • Magazynowanie
  • Brak konieczności transportu archiwów
  • Utylizację papierowych oraz cyfrowych nośników danych
  • Przechowywanie dokumentów kadrowych
  • Przechowywanie dokumentacji medycznej
  • Przechowywanie dokumentów księgowych
  • Przechowywanie akt sądowych
  • Osuszanie dokumentów oraz odzyskiwanie informacji
  • Dodatkowe usługi związane z pracami biurowymi

Profesjonalne przechowywanie dokumentów – Warszawa i nie tylko

W przypadku, gdy w grę wchodzi zewnętrzne przechowywanie dokumentów, Warszawa, Wrocław i inne duże miasta proponują najwięcej różnorodności na rynku. Jednak właściciele przedsiębiorstw leżących poza granicami największych aglomeracji, którzy zdecydują się zlecić przechowywanie akt profesjonalistom, nie powinni mieć powodów do zmartwień.

Firma Rhenus, której głównymi celami są bezpieczne przechowywanie i archiwizacja dokumentów powierzonych im przez klientów, świadczy swoje usługi na terenie nie tylko stolicy, ale całego kraju. Dzięki temu wygodne i legalne przechowywanie dokumentów pracowniczych lub księgowych jest możliwe w nawet najodleglejszych zakątkach Polski. Bez konieczności dojazdu, posiadania odpowiedniego sprzętu lub znajomości rozległej części prawa.

Jak zamienić często problematyczne przechowywanie akt w prostą i przyjemną procedurę? Odpowiedź jest jedna – zlecić to profesjonalistom.

 Źródło: Rhenus-data.pl

Dodaj komentarz

Email niezostanie opublikowany. Imię i Email są obowiązkowe.