Dlaczego zaczęliśmy sprzedawać bilety przez Ticketik

Spread the love

Chcesz dotrzeć do tysięcy fanów sportu? Nasz portal Ticketik.pl to innowacyjne rozwiązania skierowane do kibiców sportu, którzy często uczestniczą w wydarzeniach sportowych oraz do ich organizatorów. Ale nie tylko. Do doskonałe narzędzie dla klubów sportowych do sprzedaży i zarządzania imprezami sportowymi. Poznajcie opinię jednego z naszych partnerów.

Jak zazwyczaj sprzedawaliście bilety na mecze?

Próbowaliśmy różnych sposobów. Współpraca z punktami sprzedaży, kasy, sprzedaż biletów tuż przed wejściem na mecz. Z różnym skutkiem. Czasami sprzedawaliśmy bilety wielotorowo.

 Dlaczego postanowiliście współpracować z Ticketik?

Czy to nie oczywiste? (śmiech) Tak jest wygodniej. Ale poważnie, to o wiele wygodniejszy sposób sprzedaży biletów. Zakup online jest wygodniejszy dla kupujących, a zatem dla nas też, bo nam w ten sposób łatwiej jest dotrzeć do odbiorcy i zebrać pełne trybuny. Spróbowaliśmy z jednym meczem i udało się – bilety wyprzedaliśmy o wiele szybciej niż jakimikolwiek dotychczasowymi drogami.

 I postanowiliście kontynuować współpracę?

Tak, bo Ticketik to nie tylko sposób sprzedaży biletów. To też fajny pomysł na promocję eventów. Informacje o meczu umieszczane są na stronie głównej, więc trafiają na nie osoby, które wcześniej o nim nie słyszały, a może chętnie by się wybrały. Na fanpejdżu na Facebooku też zamieszczane są informacje o meczu, więc grono odbiorców jest bardzo szerokie. Poza tym to naprawdę świetne, że mamy dostęp do wielu szczegółowych danych.

 Mowa o danych kibiców?

I tak i nie. Dobrze jest czuwać nad listą gości, a dzięki Ticketik mamy dostęp do danych osób, które kupiły bilety na mecz. Koniec z tak zwanymi „zadymami” (śmiech). Wiemy, kto będzie na meczu i to jest szalenie komfortowe, a nie ma takiej opcji kiedy sprzedaje się bilety tradycyjną drogą. Ale nie chodzi tylko o to. Narzędzia statystyczne, dostępne na platformie, również są bardzo przydatne. Pozwalają one kontrolować zyski ze sprzedaży biletów i znacznie ułatwiają liczenie budżetu.

 Dlaczego dane o zyskach ze sprzedaży są takie istotne?

Poza powodami oczywistymi – chodzi też o zarządzanie wydarzeniem. Jeśli widzimy, że bilety sprzedają się trochę gorzej, a do meczu zostało już niewiele dni, za pomocą Ticketik możemy wprowadzić dodatkowe zniżki i rabaty, np. dla posiadaczy Karty Kibica. To wygodne, bo nie musimy dbać o dodatkowe informowanie osób zainteresowanych meczem – oni już o tym wiedzą z portalu. A my zapełniamy trybuny i zapewniamy drużynie odpowiednie wsparcie moralne.

 Dziękujemy za wywiad i poświęcony czas.

Dowiedz się więcej: http://ticketik.pl/#!/Info/DlaOrganizatorow

 

Dodaj komentarz

Your email will not be published. Name and Email fields are required.

*